Wróć do: Czytelnia

Bliżej natury

Bliżej natury
Autor:
Oceń ten artykuł!   Ilość ocen: 0

Opis eventu

Event - Bliżej natury - sprawi, że w ciągu tygodnia polubisz biwakowanie w lesie! Począwszy od zbierania :drewna na ognisko, a kończąc na szukaniu fragmentów mapy. Co tu dużo gadać, kto nie spróbuje ten nie zasmakuje! Do dzieła! :)

Aktualizacja 17.02.2014

W grze nastąpiła aktualizacja, dzięki której osoby, które ukończą event na najwyższym poziomie tj. zdobędą dekoracje +74 będą mogły podczas kolejnej edycji eventu wybrać poziom wydarzenia, w którym chcą uczestniczyć. Ta zmiana umożliwi wszystkim graczom zdobycie słabszych dekoracji, których nie mieli do tej pory możliwości wygrać. Do wyboru będą poziomy:

  • Parobek
  • Chłop
  • Gospodarz
  • Włościanin

Informacje o nagrodach

Nagrodą główną w evencie jest dekoracja, której wartość zadowolenia jest różna i zależy od Twojego poziomu.

Poziom gracza Dekoracja Zadowolenie
14-27 Mały wodospad 54
28-42 Średni wodospad 64
43+ Wielki wodospad 74
55+ Potężny wodospad 78

Dostępne dekoracje w sklepie

Podczas eventu Bliżej natury w sklepie dostępne są nowe dekorację, które możesz kupić za odpowiednią ilość Dolary lub Złoto. Poniższa tabelka przedstawia ww. dekoracje oraz ich współczynnik opłacalności. Współczynnik opłacalności to stosunek zajętych pól przez dekorację do jej zadowolenia.

Dekoracja Rozmiar Zadowolenie Cena Współczynnik opłacalności
Drewniany most 4x4 18 9.000Dolary 1,125
Obóz 6x4 32 77.000Dolary 1,33
Zarośla 5x5 39 180.000Dolary 1,56
Przyczepa 5x5 73 5.750 Złoto 2,92

Poszczególne kroki eventu

Wydarzenie, które przyszło Ci organizować składa się z 6 kroków. Każdy z nich jest unikalny i to od Ciebie zależy jak szybko go skończysz!

W tym kroku przyszło Ci zebrać drewno na ognisko. Drewno na ognisko wypada z sadów.

Twój poziom Zebrać drewno na ognisko Nagroda
14-18 8 Punkty doświadczenia x20
19-27 14 Punkty doświadczenia x30
28-42 22 Punkty doświadczenia x40
43-54 26 Punkty doświadczenia x50
55+ 30 Punkty doświadczenia x60
55+ (master) 30 Punkty doświadczenia x180

Przedmioty na farmie wypadają z pewnym prawdopodobieństem.
Może zdarzyć się, że nic nie wypadnie przez pewien okres czasu!

ObiektDrewno na ognisko
Sad jabłoniowy 0, 3 lub 7
Sad wiśniowy 0, 8 lub 17
Poziom budy dla psa Ilość przedmiotów
5 1
6 2
7 3

Kolejna czynność jaką należy wykonać to udostępnienie pewnej ilości jabłek. Przecież trzeba coś jeść w lesie :)

Twój poziom Udostępnić jabłka Nagroda
14-18 1500 Dolary x15.000
Nasiona róży x10
19-27 2050 Dolary x25.000
Nasiona róży x10
28-42 3000 Dolary x40.000
Nasiona róży x10
43-54 4100 Dolary x65.000
Nasiona róży x10
55+ 5050 Dolary x90.000
Nasiona róży x10
55+ (master) 15150 Dolary x270.000
Nasiona róży x10

Po ukończeniu kroku #2, przyszła pora na kolejny. Tym razem trzeba poszukać śladów złodzieja zapasów! Ślady wypadają podczas zbiorów z pól na głównej farmie.

Twój poziom Znaleźć ślady Nagroda
14-18 130 Punkty doświadczenia x30
Pszenica x220
19-27 175 Punkty doświadczenia x45
Pszenica x220
28-42 225 Punkty doświadczenia x60
Pszenica x220
43-54 250 Punkty doświadczenia x75
Pszenica x220
55+ 290 Punkty doświadczenia x90
Pszenica x220
55+ (master) 330 Punkty doświadczenia x270
Pszenica x660

Przedmioty na farmie wypadają z pewnym prawdopodobieństem.
Może zdarzyć się, że nic nie wypadnie przez pewien okres czasu!

ObiektŚlady
Pole - Kukurydza 0, 1 lub 10
Pole - Specjalna kukurydza 0, 10 lub 20
Pole - Kapusta 0, 3 lub 20
Pole - Specjalna kapusta 0, 20 lub 30
Pole - Pszenica 0, 20 lub 30
Pole - Specjalna pszenica 0, 5 lub 15
Pole - Polne kwiaty 0, 1 lub 5
Pole - Specjalne polne kwiaty 0, 10 lub 20
Pole - Róże 0, 10 lub 20
Pole - Magiczna fasolka 0, 22 lub 30
Pole - Ryż 0, 15 lub 25
Pole - Słoneczniki 0, 45 lub 60
Pole - Żółty hibiskus 0, 12 lub 25
Pole - Rzepak 0, 10 lub 22
Pole - Fiołki 0, 12 lub 25
Poziom budy dla psa Ilość przedmiotów
5 1
6 2
7 3

W tej części twojej przygody z biwakowaniem musisz zająć się produkcją karmy.

Twój poziom Rozpocząć produkcję karmy dla krów Rozpocząć produkcję karmy dla świń Rozpocząć produkcję karmy dla kur Nagroda
14-18 8 18 26 Dolary x30.000
19-27 14 31 43 Dolary x45.000
28-42 16 39 56 Dolary x60.000
43-54 18 50 72 Dolary x75.000
55+ 20 55 80 Dolary x90.000
55+ (master) 40 100 140 Dolary x270.000

W przed ostatnim już kroku trzeba znaleźć fragmenty mapy, które pozwolą nam dotrzeć do złodzieja! Fragmenty mapy wypadają z pól i budynków produkcyjnych (młyn, silos, kompostownik, kurnik, obora i chlew)

Twój poziom Znajdź fragmenty mapy Nagroda
14-18 460 Super karma dla kur x100
19-27 560
28-42 720
43-54 880
55+ 1000
55+ (master) 1150

Przedmioty na farmie wypadają z pewnym prawdopodobieństem.
Może zdarzyć się, że nic nie wypadnie przez pewien okres czasu!

ObiektFragmenty mapy
Pole - Kukurydza 0, 1 lub 5
Pole - Specjalna kukurydza 0, 10 lub 20
Pole - Kapusta 0, 2 lub 10
Pole - Specjalna kapusta 0, 20 lub 30
Pole - Pszenica 0, 20 lub 30
Pole - Specjalna pszenica 0, 5 lub 15
Pole - Polne kwiaty 0, 1 lub 5
Pole - Specjalne polne kwiaty 0, 10 lub 20
Pole - Róże 0, 10 lub 20
Pole - Magiczna fasolka 0, 22 lub 30
Pole - Ryż 0, 15 lub 25
Pole - Słoneczniki 0, 45 lub 60
Pole - Żółty hibiskus 0, 12 lub 25
Pole - Rzepak 0, 10 lub 22
Pole - Fiołki 0, 12 lub 25
Kurnik 0, 1 lub 5
Chlew 0, 2 lub 10
Obora 0, 10 lub 20
Sad jabłoniowy 0, 10 lub 20
Sad wiśniowy 0, 25 lub 40
Młyn - Karma dla kur 0, 1 lub 5
Młyn - Karma dla świń 0, 2 lub 10
Młyn - Karma dla krów 0, 10 lub 20
Kompostownik 0, 5 lub 10
Silos 0, 3 lub 15
Poziom budy dla psa Ilość przedmiotów
5 1
6 2
7 3

Ostatnie zadanie, z którym przyjdzie nam się zmierzyć to udostępnienie kukurydzy i jajek.

Twój poziom Udostępnij kukurydzę Udostępnij jajka Nagroda
14-18 300 1600 Punkty doświadczenia x60
19-27 400 2800 Punkty doświadczenia x90
28-42 500 3400 Punkty doświadczenia x120
43-54 600 4000 Punkty doświadczenia x150
55+ 700 4750 Punkty doświadczenia x180
55+ (master) 2100 14250 Punkty doświadczenia x540